reklama

Zasvätenie

Čo to dofrasa vlastne znamená ten blog?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

V dobrej spoločnosti je zvykom sa predstaviť ,aby každý so zasvätených bol uvedený na pravú mieru,s kým ma do činenia.Ako hovorí jedno ošúchané príslovie:Vtáka poznáš po perí a človeka po reči.

Vlastne som ani po tom nepátral,čo to vo mne asociuje slovo:blog.Sprvu ma napadlo spodobovanie spoluhlások k a g,potom akási ruská avantgarda blogistov.Lenže to všetko je teraz bezpredmetné.Pre mňa je dôležité,že som objavil priestor,kde sa dajú voľne klásť myšlienky do virtuálneho sveta.Áno,bola i doba,kedy písomný prejav bol výsadou iba určitej kasty.Nosili so sebou hlinené tabuľky+nejaké to dlátko a tvorili dejiny.Neskôr objavili niečo ako papier+atrament a nejaké vkusné husacie brko.A dnes?Toť INTERNET.Prostredníctvom tohto nového média sa snažím učiť myslieť,cvičiť sa vo formulovaní vlastných myšlienok,názorov a pocitov.Možno ani sami nevieme,aký sme dostali do rúk dar-slobodne sa naučiť čítať,písať a aj počítať.Lebo človek musí počítať niekedy aj s tým horším.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kdesi som (najskôr v nejakej dobrej knajpe) počul,že sme produktom svojich vlastných myšlienok.Plne s tým súhlasím,ja,občan bloger(či skôr hambloger?O:-))a som nesmierne rád,že som absolvoval zasväcovací rituál vo virtualite.

Oto Steinhubl

Oto Steinhubl

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Insitný filozof a večný hľadač pravdy.Žiadny umelec,iba čistý remeselník písma.Umenie je dar od Pána boha Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu